Diskuse

Muzeum Louvre

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Baby_Blues

24. 4. 2012 2:24
Sranda,

že někdo by se někdy chtěl zbavit Lisy. Když už bych ji ukradla. Tak si ji nechám, ne?

Pro zájemce = snad to ještě platí, ale stojí za to si zjistit, že tuším každou první neděli v měsíci a 14.7. je vstupné zdarma (nebylo to v článku že ne, neviděla jsem to tam. Jeslti ano tak se omlouvám). Do jiných muzeí v Paříži také. Když si ráno přivstanete a jste tam dlouho před otvíráním, dá se davy oklamat stejně jako ve Vatikánu. Najít si předem kam chcete jít a co vidět a jít proti směru proudu často funguje. Pokud vám vadí turisti, nechoďte tam v zimě a když přší, o prázdninách a když je nějaká nová expozice. Léto je často míň narvané, ale jen o zlomek. JInak jeden den stejně nestačí.

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

23. 4. 2012 20:05
Když jsem tam byl

tak se fotit Líza nesměla.

0 0
možnosti
MP

Martin V2

23. 4. 2012 20:26
Re: Když jsem tam byl

To je asi pořád, ale tolerují to, bez blesku.

0 0
možnosti
JL

uumaa

23. 4. 2012 17:29
Louvre

Už jsem tam dlouho nebyl.Autorovi R^ a Karma

0 0
možnosti
H

haruspicus

23. 4. 2012 17:20
Fajn blog.

Myslel jsem, že Mona Lisa se nesmí fotit. V září se tam znovu chystáme, tak se opět těším.

0 0
možnosti
PD

bull001@seznam.cz

23. 4. 2012 19:46
Re: Fajn blog.

Může, ale je tam hrozná tlačenice, ale dá se proboxovat až dopředu k provazu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1525x
Fotograf